122

Ikväll myser jag lite med mannen i mitt liv. Tar en bio och sånt. Just too check in. I sommar kommer jag må bra, jobba med Sophie och allt! Kommer bli toppen!


London


Hjärtat vid Piccadilly.

Tog en sväng till vaxdockorna.

Office, the place to be.

Letade igenom oss stadslabyrinten till Covent Garden, mysigt ställe med marknad och sånt.

Big Ben såklart.

Pussar inför London Eye.

Vet inte hur många bageri som hade bakelser som dessa. Ville in och testa allt!

Chinatown.

Jag tycker verkligen om London, nästa gång åker jag och Jonna.


120

Ligger här i min sjuksäng, och tänker på sånt man behöver tänka på ibland. Bara stanna upp och tänka efter.

Just nu tänker jag på hur lyckligt lottad jag är över att ha en kille som Oskar hos mig. Han har verkligen något som ingen har. Vad det är, det vet jag inte. Han bara har det där "lilla extra" som gör att för mig finns bara han, jag ser ingen annan. Och jag känner fortfarande den här extrema längtan efter honom så fort han åker iväg. Härligt. Han får mig att bli en bättre människa. Bara genom att finnas. Vilken superhjälte.

Ta vara på det fina ni har. Puss.


119

Gårdagens: Citronvatten och Toy Story-maraton
Idag: Avslagen cola och Jackass-maraton
Imorgon: Vara väldigt hungrig?


118

Sitter för stunden i bilen från flygplatsen. Hem till katterna och saknade sängen.

Har haft det mycket mycket fint i London. Shopping, dubbeldäckare, pubar och sånt Londonfint!

Fler bilder kommer. Fått en släng av maginfluensa, såklart! Trodde jag var klar med sjukligheterna.

Howdy partner


117

Morgondagens planer:

Jobba, packa, ladda kameran, träna, duscha och sen sova för att gå upp vid 4 och åka till flygplatsen! *pirrpirr*


116

Jaha. Då var denna helg snart till enda. Var ute igår. Tänkte väl att man kanske skulle tycka det var kul igen efter 4 månaders vila. Nehedu. Barhäng och hemmafester is the shit. Bara trångt, kladdigt golv, FÖR hög musik etc etc. Så, nu har tant Jennie fått klaga av sig lite!

Innan denna helg faktiskt tar slut så ska man träffa Simon, träna och ha lite mys ikväll. Fin avslutning. Längtar till onsdag 


115

gif creator
Har börjat använda mina scarfar lite mer nu. Tycker det räknas som ett vårtecken. Den här fina gröningen är från London, äkta pashmina (vad nu det är?) Ja ni ser hur mycket jag bryr mig om det. Tycker den passar bra nu iaf. Resterade outfit (jeansväst - vintage ballerinatröja - H&M) hade jag på mig igår när jag träffade fina tjejer och hade ost/kex/frukt/bli spymätt-kväll. Det kändes bra i magen och i hjärtat. 




Detaljer

Äntligen är den min. Parkas i mitt hjärta. + silverlacket.


113

Ännu en dag med jobb har passerat. Ikväll ska jag träna. Imorgon träffar jag förhoppningsvis lite tjejer som jag inte träffat på länge. På söndag ska jag på dejt med Simon, träna och ha BBmys med Jonna. Om mindre än en vecka åker jag till London. Fan det ser bra ut!


112

Idag saknar jag min septum. Eller just nu. Fast gjorde det lite imorse också. Hur som helst, ska ta en powernap nu och sen ska jag träna! Woopwoop!


111

Laga mat med Jonnan. Intervjun gick bra! Hejdå.


110; Vårkänslorna smyger sig fram






109; Mistery box


Vad i lådan det kan vara?
Den är bra att ha med tiden.
I den kanske man något kan bevara.
Den ska jag använda i framtiden.

Idag är det fint väder. Tänkte ta mig en promenad och känna lite på våren. Min förkylning släpper inte, men jag orkar inte ligga hemma.

Imorgon är det späckat. Jobb, arbetsintervjuv, testa och kanske köpa skor, hälsa på min fina Jonna och träna. Sen är det ju tvtisdag. Desperate Housewives vet ni.


108




Min favorit. Har alltid drömt om att ha en gammaldags skolväska. Och för ett tag sen hittade jag den här finingen. Tänkte bara visa den. Mihihiw.

Tänkte ta tillfället i akt att vara lite 2012patetisk och nämna gårdagens BB. Snyggt gjort tv11. Go Rodney!

107

Ikväll kör vi på buffé av gottigheter! Det känns bra. Bunkrat upp med frukt, jordgubbar, grönsaker och lite ostar. Lyxigt!


106


Äntligen hittade jag den perfekta.

105

To check in: Ja, jag lever. Fullt upp med jobb. Men idag är det fredag. Jag firar detta med två arbetspass och bio sent ikväll med min kärlek. Han är (hör och häpna) hemma i Söderköping för en gångs skull. Så det ska väl också firas. Ja, mitt liv är så intressant att ni bara dör av längtan till nästa gång jag berättar något sånt här!

Naptime, börjar nästa arbete om 50 min!


104

Jag är glad. Och kreativ. Får se vad jag tar ut det på. I detta nu tar jag ut det på naglarna och målar en glad och vårig färg.


103

Ikväll kommer jag sitta klistrad vid tvn. Riktigt Jennie-tema.

- Halv åtta hos mig
- Mot alla odds
- Desperate Housewives (!)
- Sista dokusåpan
- Big brother

För som är intresserade alltså.


102


Different shades of green. I adore.

101

Hur skönt är det inte att bocka av saker på sin "too-do"-lista? Jag tycker det är riktigt skönt iallafall. Det behöver inte vara jättesaker som att skaffa egen bil eller resa till ett visst land. Idag har de jag lite småplock att göra. Som den lilla tönt jag är så fick jag en liten kick av att få iordning på allt.

- Packa upp väskan efter helgens resa
- Betalat räkningar
- Vikt ihop alla kläder som bildat ett berg i min stol under förra veckan
- Uppdaterat almenackan
- Duschat

+
- Umgåtts med Oskar
- Träffat vänner
- Gosat med katterna

Fint. Nu ska tönten herself belöna sig själv med lite nagellackspiff. Herrå!

100

Lite iphonebilder ifrån helgen i Göteborg.


99

Sitter i soffan, med ett glas rött, i Göteborg. Ett ord: Härligt! 600 m härifrån ligger vår framtida lägenhet. *pirrpirr*

Jag tycker verkligen om den här staden. Imorgon väntar en shoppingdag i Göteborgs stad, middag och musikal.

"Leva livet, kom så ska vi leva!"


98

Här sitter jag, med en kopp té och är lite sentimental. Tänker på detta att lämna ett liv för att börja ett nytt. För i Augusti gör jag just detta. Och jag tänker just på detta att lämna sina vänner. Kommer man tappa kontakten eller inte? Jag vet iallafall att jag inte kommer tappa något med åtminstånde två av denna skara. Och det är Jonna och Sophie. Mina närmaste vänner. Gud vad ni gör mitt liv så mycket roligare och mer värdefullt.

Jag och Jonna på glöggfest hos min faster 2008. Snygga frillan där vetni!

97



Här sitter jag och planerar för fullt med ett stort leende på läpparna, då kommer Zelda och sätter stopp för det. Hon kanske hörde igår när vi ordna kattvakt under Londonresan.
No happy cat.

96

Jag mår så bra. Känner att inget kan stoppa mig just nu. Jag skiter i om min septum flytt och är redan igenväxt, att vänner bara försvinner en dag, att jag inte kunnat träna på två veckor, att jag inte har världshistoriens intressantaste liv, att jag inte är rik, att jag inte har 56 st kompisar. Skiter i att jag inte har en känd blogg, har snyggaste garderoben eller är världens snyggaste. Men en sak är säker, jag vet att allt kommer blir så bra framöver. Just nu mår jag så fint.

RSS 2.0