591

Råkade visst hamna på lite förfest igår. Och efter det råkade jag hamna på bussen till stan. Hamnade visst också i kön till Hugos. Men där serni, fick jag en uppenbarelse "Jag är för gammal för detta" och åkte hem igen.

Vet inte om det var humöret eller att jag fick en flashback ifrån en tid som förändrade allt, oavsett så ville jag bara hem.

Men nu är det fredag o påsken kan börja på riktigt. Gla' Påsk!


590

Säng, bil, säng, spårvagn, Lisebergfix, spårvagn, bil och nu säng. Lååång dag men ack så viktig. Allt är ordnat och om en månad är jag en äkta Lisebergare. Man kan inget annat än att älska det.

Och så fick jag en påskpåse på sängen när jag kom hem av mami. Mer om innehållet imorgon. Det är inte vad ni tror. To be continued. (Spännande!!!)


589

Man kan diskutera vem av Salvatore-bröderna är snyggast i hundra år. Ofta vinner Damon (Ian Somerhalder) men jag måste säga.. Skulle INTE tacka nej till att få sig ett bett av just denna Mr Stefan Salvatore. Hamana hamana.


588

Hur trevligt var det inte att träffa lite fina tjejor idag? Prat om allt mellan himmel och jord o kaffe. Satt bra!

Imorgon tar vi Göteborg över dagen. Lisebergmöte kallar!


587

Shoppingen är över, våfflorna är ätna och lägenhetsvisningen är gjord. VILKEN LÄGENHET. Nu håller vi alla tummar och tår. Imorgon ska jag träffa Sophie och förhoppningsvis Sara. Härligt att vara tillbaka.

586

Måndag och jag ska agera "fashion god" till min gode vän Sajmon. Och så bjuder mamma på våfflor. Nom nom.


585



En annan rätt cool sak man kan göra en tråkig söndag. Men idag är det ingen tråkigt söndag för mig. Jag får finbesök.

584



Jag är i detta nu påväg hem till Sörpa! Jag missar fredagsmat och gladiatorerna-finalen. Men vad gör det? See ya soon hometown!
 
(Här får ni lite good-feeling. Just say "Yes" to love)

583


Jag kanske bara ska satsa på att lägga upp bra youtube-klipp. Det finns ingen bättre serie.
 
Tänker mycket på London idag. Ett år sedan jag själv var där. Inte alls avundsjuk på syster som ska flytta dit om ett par veckor. Jag kommer hälsa på ofta!

582

Hej pluppar! Min dag har precis börjat o jag kände för att slänga in ett inlägg. Tänkte visa vad som står i min kalender från och med idag. KUL VA?!
 
Torsdag 21/3 - Plugga (för Sociologin vill aldrig bli klar, fuck you) och träna
Fredag 22/3 - Vårstäda lägenhet, packa och ÅKA TILL BYN
Lördag 23/3 - Köpa växt till bror, namngivelsecermoni för Doris (så heter det tydligen numera) och kalas för
Stockholmsbror. Även ta avsked av systra som ska till London.
Söndag 24/3 - Fika med fina tjejer (+ett träningspass)
Måndag 25/3 - *blank*
Tisdag 26/3 - *blank*
Onsdag 27/3 - Åka tillbaka till Göteborg, fika med sociologigänget och introduktionsmöte med Liseberg.
 
Här är det lite osäkert än hur det blir. Antingen kommer Louise och Anna (alternativt Alice) hit på fredagen. Om vi bestämmer att ta det en annan hela så åker jag hem igen och spenderar påskhelgen hemma med familjen. (och mat)
 
Så ser min framtid ut. Puss
 

581

Jobb i sommar är nu fastställt. Liseberg, här kommer ett styck Jennie!

Åker hem till byn på fredag. Mammas och pappas mat!! Oh I missed you.
 
Känns bra i kroppen.

580


Söt kille

579

Tihi...

578

Försökte få till en anständig bild på mitt något anständiga hårsvall idag. Lyckades få i lite lockar inför intervjun. Men.. Ni får nöja er med fuck-facet jag fick till.

Intervjun gick bra! Fick träffa sjukt härliga människor som kommer jobba inom samma område som jag (om vi får jobb vill säga). Nu får vi hålla tummar o tår.

Imorgon ska här städas. Fint skare va för frugan!


577

Nu ligger man här igen o är nervös. Andra intervjun på Liseberg imorgon. Positiva tankar här nu!

Får tänka på att min fru kommer hit på fredag. Omg, vad jag saknar henne.

Sleepytime!


576

Jag ljög visst. Det blev inget roligare bloggande när vi fick internet.

Men jag har ärligt talat inget att skriva om. I väntan på mitt nya liv så tränar jag som aldrig förr, städar o sköter om hemmet, går på intervjuer för sommarjobb o längtar till slutet av mars.

Jag vill åter igen bara snabbspola fram till augusti. Satt på andra sidan Sverige för exakt ett år sen o ville precis samma sak. Inget har förändras. Eller jo, jag vet vad jag ska göra av livet nu. o Jag ska inte göra av med det i Göteborg.

Ska försöka skärpa till mig! Puss

575

Mamma och styvpappa var här i helgen. Så nu har batterierna laddats lite. Har även ätit som aldrig förr. Magen står åt 48 håll. Nä. Sova nu. Puss

574


I got chills..

RSS 2.0