573

Nu har vi äntligen tagit stjärten ur vagnen o beställt hem ett bredband. Så ska försöka göra lite finare blogginlägg med bra bilder osv.


572

Lördag igen.. veckorna tutar på och jag har äntligen fått se lite serier igen. Grannen är hemma. Köttsåret läkt o några löparbanor är springbara. Livet är bra igen.
 
Vill ni ha en rolig lördag.. checka in mina länkar och leta upp "asgarv".

571

Det kanske inte står skrivet i min saga att jag ska få springa.. Nu när jag verkligen har all tid i världen och mitt köttsår på hälen läkt... Så har slaskhelvetet frusit på mina löparbanor. Kul.

Drömt om dumma bebisar o om snygga vampyrer i natt. Är jag uttråkad o saknar något i livet tro?


570

Söndag o jag har tvättstuga. För övrigt händer det inte mycket. Fått ett skavsår på foten så jag kan inte gå långa promenader eller springa... Utan att dö. Grannen har rest iväg så nätet funkar inte.. (Ja vi är onda människor) vilket bidrar till att jag inte kan kolla på kuliga serier.. Typ så ser det ut.


569

Min alla hjärtans dag var underbar. Dinner and a movie med sambon. Och då gick det upp för mig. För lite mer än ett år sedan skrev jag en lista med saker jag ville göra innan jag kolar vippen och lämnar denna värld. Rätt kul hur drömmar och mål i livet kan ändras på ett år. En "amerikansk dejt" stod på den listan. Jag tänkte att jag skulle göra en ny, uppdaterad lista. HÄR är den gamla.
 

- Flytta hemifrån
- Bo i en storstad
- Vara upp över öronen kär
- Kyssa någon under ett skyfall
- Uppleva förbjuden kärlek
- Skriva ett brev till mig själv, som jag ska öppna när jag är 25 år.
- Uppleva ett romantiskt "to die for"-moment
- Resa utomlands
- Besöka ALLA världsdelar 
- Besöka mina "drömländer" (England, Spanien, Skottland, Kroatien, Nya Zeeland, USA, Sydafrika, Madagaskar, Japan, Kina, Frankrike, Italien, Israel) 
- Besöka mina "drömstäder" (London, Tokyo, Peking, Sydney, Wellington, Kapstaden, Rio de Janeiro, Mexico City, LA, San Fransisco, NY City, Paris, Rom, Aten)
- Bo utomlands under en period
- Åka utomlands med kärleken
- Åka utomland med vänner
- Åka på shoppingweekend med vänner
- Åka till en paradisö
- Lära mig åka skidor
- Gå på konsert
- Gå på HIM-konsert
- Gå på Lady Gaga-konsert
- Gå på en musikfestival
- Lära mig att spela minst 3 instrument
- Stå på scen
- Sjunga solo/spela inför publik
- Simma med delfiner
- Åka på spaweekend
- Äga en egen häst
- Gå på en amerikansk dejt (Dinner and a movie)
- Sitta i landslagströja och skrika på tvn när Svergie spelar
- Gå på Hockey/Fotboll/Basket-match
- Gå på raveparty
- Fira thanksgiving
- Skaffa, utan vetskap av förälder, eget husdjur
- Rymma hemifrån
- Jobba på ett djurhem
- Rida på islandshäst
- Måla en tavla
- Läsa en bok som förändrat mig som människa
- Ha en fotovägg
- Äga en systemkamera
- Pierca mig
- Tatuera mig

- Jobba som statist
- Gå på Walk of Fame
- Träffa min största idol
- Träffa min Hollywood-crush
- Åka världens läskigaste karusell
- Jobba på en nöjespark
- Fixa håret/naglarna profossionellt
- Klippa av hela håret till en galen frisyr 
- Färga håret i en galen färg
- Gå på Fashion Week i NY
- Gå på Victoria Secret Fashion Show
- Sy en klädkollektion, HELT SJÄLV!
- Ha en hel vägg med bara Converse-skor i alla färger
- Ha en "Walk-inn"-closet
- Äga en "gammal" skolväska
- Gifta mig i en underbar glänta i skogen eller i ett litet kapell
- Utbilda mig till bartender
- Utbilda mig till polis
- Hålla i en orm
- Uppleva studentvecka
- Gå på balen
- Göra högskoleprovet
- Studera på högskolenivå


568

Mitt liv.

567

Gaygalan får 5 av 5. Magnifik. Kul också att jag knegar med en litteraturstudie som homofobi. Yeah jag är aktuell.

566

Det är tatueringstider gott folk. O jag kommer sluta som dessa på tv som har kroppsmålningar. Så många vill jag ha. Men jag ska börja med något. Till o börja med att fylla ett tomrum på handleden. O sen en fet gadd på vaden/ankeln. Ska kolla på studios nästa vecka.

565

Bildbevis på de jag skrev om igår. Sängboende.


564

Confession: Jag skulle kunna bo i en säng. Jag gör ALLT i sängen. Pysslar, ser på film, syr... ja och sover etc. Och de trivs jag med.

563


562

En bra dag. Dock ett fett minus på den så kallade studievägledning jag gick på. Fick mer hjälp av datorn och Oskar hemma. Dååligt Göteborgs kommun. Meeeen.. intervjuven på Liseberg gick riktigt bra. Nu ska jag hålla alla tummar och tår o hoppas att jag får ett jobb där.
 
Nu har jag inget planerat. Ska kolla på betygsprövningar o se om jag kan få något extrajobb. Och träna skiten ur mig. Framtiden ser bra men liite sådör osäker ut. Men jag är positiv.

561

Brother - Matt Corby
 
Laddar inför morgondagens händelser.

560

Sånt som får mig att le som en fåntratt.


559

Dagarna går fort även fast livet står still. Helgen har stått i sambomysets ord. Imorgon ska jag till en studieledare. Dags o få bort de två G:na som ligger o ruvar o drar ner mig. På tisdag ska jag till Liseberg. Se om jag blir en sommarkanin eller inte.


RSS 2.0