Äh

Ingen läser detta ändå.. men det är skönt att ventilera sig lite. Helgen som var nu.. var allt annat än ok. Kom igen nu.. jag har lite förväntningar på kommande helg.,. och definitivt om ett par helger framöver.

Jag må vara relativt stark när det kommer till vissa saker.. men är det något som jag skulle kunna döda någon för är när någon inte står för vad de säger. Kalla det huggen i ryggen eller vad som helst. Men det finns ingen heder i dessa människor.

Tråkigt. Men jag klarar mig bättre utan sånt folk. Puss och hej, jag gillar Oscar Wilde.

En ledig dag

Jag fick visst några timmar ledigt idag.. och nu när jag sitter ner.. händer de som jag fruktat lite. Jag börjar tänka. Men jag sätter igång musik och låter musiken prata med mig. Ni vet. När man känner igen sig i varenda mening i låten även om den handlar om en banan. Men jag tycker det är skönt. Nu får jag det gjort. Snart är det april.. och då blir allt bra. Nu måste jag ut och träna.. kan inte sitta inna när solen tittar fram. Jag har blivit en solnörd. #sol #vår #känslor.. ni vet.

Främling


När månaden skiftade





Jag hade en fantastisk helg. En riktig batteriladdare.. Iallafall för sinnet. Bra människor och massa kramar. Självklart så finns det ju floskler som försöker förstöra livets ljusa sidor. Men jag är ju en Sköld. Punkt och slut. 

RSS 2.0