Happy To Have You Home

Keep your head up, keep your heart strong.
Keep you mind set, keep your hair long.

- Bem Howard.

Ibland har man flyt

Det är tur att man faktiskt växer upp ibland. Eller vad säger du Isak? Du gör ju nästan blonda småkillar rättvisa. Pusspuss från en lättförälskad 21-åring.

HIM

Min 8åriga dröm gick detta år i uppfyllelse. HIM är förevigat på min hud. Och så bocka jag av en sak på 2014-listan. Får tacka den mycket lustiga tatueraren för utförandet (på en söndag dessutom. Vare nån som sa VIP?)

Nummer två 2014


Fortsätter att leva efter citatet: Do more of what makes you happy. Har massa skoj (+ jobb) inbokat till slutet av februari. Och jag som älskar att citera en massa, gör jag det igen. "Fan Ronny, I'm a happy person.."

Domen

Jag vet inte ens varför jag skriver det här just i detta forum men.. Jag har bestämt mig ( och detta är inget tragiskt nyårslöfte som ändå har sitt utgångsdatum i mars ) för att fortsätta i "Yes"-man stilen och försöka hitta lycka och minnen i varje dag som går. Och det handlar inte om att supa sig bakom flötet och bete sig smålustigt varje helg. Jag menar varje dag. Umgås med mina närmsta och skratta/gråta/älska/hata (=känna) så mycket jag kan. Det är det jag måste göra nu. Livet kan vända på 3. Ångra inget utan minns det som en rolig grej som du förmodligen inte kommer utföra igen. Hej 2014.

RSS 2.0