dåtiden

Idag fick jag en sådan där ond men ändå fin känsla i hjärtat.. jag saknar verkligen sommaravslutningarna i skolan. Har gått hela dagen och nynnat på "Nu grönskar det" och "Gabriellas sång".

Förövrigt så mår jag bra. Ser fram emot sommaren.. för den ska jag inte spendera i Östergötland. Puss

gammal rosa

 

Svanviken

Allt var underbart på västkusten. Tack.
 

Romans


Sitter på tåget och ser många kärlekskranka som ser fram emot en extra kärleksfull helg. Killen bredvid sitter till och med och skriver kärleksbrev. Jag ser även en stor ros på en väskorna ovanför sätena. Jag fick ett brev och en massa pussar igår. 

Första alla hjärtans dag på typ 6 år jag firar utan pojkvän. Underlig men samtidigt en underbar känsla. Nu är det jag och Björnbror i Göteborg som gäller. Fina Göteborg. 

allt.

Allt jag gilllar, i en youtubevideo.
 
http://www.youtube.com/watch?v=XT1yN0eZBHA

hat.

sånnahär dagar när man bara känner att åka bil och the killers hjälper mot allt hat man har i kroppen. alltså älskade göteborg... fredag kan inte komma fortare.

När man ger allt ett finger

Mitt liv går just nu i rasande fart.. Och jag tog i helgen beslutet att ta de lite lugnt. Så i veckan skulle jag bara fokusera på jobb, bra mat och vila. Och även blanda detta med bra människor. Och ja.. Nu har kroppen kommit ifatt och gett mig en härlig sjukdoms vecka att se fram emot. Min kalender gick ifrån jobb och en massa fina namn till ett stort fett S. Hejdå. 

Djur


Ge mig lite kuponger. 

Febba






Januari är förbi och mycket har hänt. Jobb, tagit farväl av människor som väljer att spendera tid i andra orter, lite fest och även lite pekande med hela handen. Men tack vare Ben och Tischan så fortsätter jag med att hålla huvudet högt huvudet och samvetet rent. Jag har även en plan över framtiden. Nyårslöftet hålls minsann. Nu fortsätter vi med långvikariatet februari ut och fyller dagarna med lyckliga stunder. Alla hjärtans dag kommer jag spendera i Göteborg. I love it. 

RSS 2.0