Bra gråt

 
Det är bara du som kan få mig att tjuta av av skratt genom skype. Snart bokar jag biljett till Oslo.

OJ.

H&M-katalogen landar på golvet i hallen. Den hamnar framför mig och datorn. Jag börjar oskyldigt bläddra. Och nu är jag några pengar fattigare. Tack H&M. Allt är ditt fel.
 

Rolling on

Och livet går vidare, och så klart är Jonna med. Om en månad flyttar jag tillbaka till Göteborg.

Gula bär




bzzzbzzzbzzz

Mitt ben är varmt och svider. Men nu sitter min uggla på plats. Bild kommer när den läkt

Tvärtom, ändrat..

Hörreni.. inget blev som planerat denna helg. Göteborg stod på schemat.. men sen så sket sig det. Men jag tänkte att det gör inget, det är ju festligheter på lördag, trodde jag. Det var visst nästa lördag. Jaaaahopp.

Och så händer det. Igen. Jonna kommer och underhåller mig. Hon den där... filuren. Nu vet ni vad jag gör i helgen.
 

Super Official


Man kan inget annat än att älska denna man.

Slute va snygg och kom hit

 
 
 

 
 
 

Back to barn

Idag har jag torkat snor, ritat, dansat, lekt monster, tagit fart på gungor, ätit sandkakor etc. Ja gott folk, fröken Jennie är tillbaka.

RSS 2.0