521

Nu är hela lägenheten målad. Fy fasen vad vi har gnott och styrt. Ikväll kom soffan också. Så när vi hade konkat upp den så kändes det att kroppen jobbat i snart två veckor i sträck. Så nu har jag smällt i mig ett par pannkakor och nu ska jag inte röra mig ur fläcken tills imorgon.


520

Nu har måleriet börjat. Badrum och sovrum är klart, grundmålat hallen nu ikväll. Vi ska försöka bli klara i helgen. Fun!

Imorgon är det sista den sista redovisningen på delkurs 1. Jätteredovisning!


519

Japp.. Efter en flytthelg så är jag rätt slut i kroppen. Men jävlar i min låda vad fint vi kommer att få det. Köket är nästan klart!


518

Helgen ser ut såhär:

Fredag: redovisning - hem - packa lastbil - sova
Lördag: resa tillbaka - lasta in i lägenheten - Ikea
Söndag: Ikea igen? Packa upp antar jag? Plugga? Finns det tid för det!

Jao.. Jag längtar!


517

Mycket har hänt här! Vi har fått nycklar till lägenheten och flyttar in nu i helgen! Är så glad!!

Sista veckorna på delkurs 1 också. Det går fort fram!


516

Liiiiiite snyggt!


315

Ska nog fixa till detdär till en snygg tavla. Eller vad tycker ni?


314


313

Tentan gick bra och tentacidern var trevlig. Kändes bra i magen.
 
Jag har sökt lite utbildningar också. Nu hoppas jag att högskoleprovet går bra också. Undrar om jag kan köpa en mattehjärna?
 
Idag gjorde jag en dålig miss och somnade inför nyheterna innan jag skulle kila till skolan tidigt imorse. Så jag fick visst sovmorgon. Kontraktet är påskrivet på lägenheten och nu väntar vi med spänning om vi får flytta nu i helgen eller om det blir nästa helg. HOPPAS!
 
Nu ska jag göra pestopasta. Nomnom!
Saknar missen.

312

Nu har jag pluggat så mycket att om jag fortsätter så kommer nog mer försvinna än komma in.

Får se om det blir någon tentaöl efter tentan. Uppdaterar om det!


311

Lite pyssel såhär på kvällen.


310

Då var det fredag igen och jag och sambon har precis avnjutit en fredagsklassiker. Lite kött, pomme och beasås. Jag är mästare i köket.

Massa plugg på tentan och massa basgrupp 3 har denna vecka bestått av. Rätt bra ändå.

Helgen ska se ut såhär: Tentaplugg (!), en sväng/paus på stan, Tentaplugg. Japp. Thats it!


309

Två intensiva pluggdagar med fina basgr. 3 är förbi. Tenta på måndag!

Vi har fått lite mer kött på benen angående lägenhet. Vågar dock inte avslöja något än. Men det känns bra.

Imorgon är jag ledig. Men jag ska ändå leva i böckerna.

Nu: SHF!


RSS 2.0