530

Nu är det pyntat här hemma. Man får hålla sig sysselsatt när sambon är borta heeeeela helgen.

529

Tvättstugan är klar o maten står i ugnen. Veckans planer är skola o plugg. Oskar åker hem till helgen o jag vet inte vad jag ska pyssla med då. Ta fram stakar o stjärnor vet jag. Veckorna går fort, men jag vill att det ska gå fortare. Den 14:e o den 21:e kan det sakta ner lite ^^


528

Sambon & jag firade fredagen med cupcake-bakande. Classic cupcake med cream cheese-frosting och chokladmuffins med peanut-frosting.No-diet-diet here!


527


526

Inflyttningsgåva ifrån faster.


525

Och nu har det visst gått en vecka till! Syskonen är här och igår spelade det fjärde syskonet med Maskinen o sen VIP-röj på det. Jag saknade Jonna rätt igenom. Hur som helst så var det ett minne för livet. Det är ju faktiskt inte varje dag Adam Tensta sitter bredvid en!

Nu har jag tre utslagna människor o en kåt katt att handskas med. Caio!


524

Ja hej o hå så var det fredag igen. Förra helgen var grym, hade det fint med mina fina väninnor. Sen har veckan flugit förbi. Ny delkurs påbörjad och allt. Har läst sönder huvudet med en bra bok. Ska köpa efterföljaren typ... NU! Och så kommer mamman hit med katten nu om ca 19 timmar.

Sen så har jag försökt spendera lite tid med min sambo. Min fina sambo. Det behövs lite riktig tid ibland. Fantomen på operan och gissning av skådespelare är vår grej. Puss o hej.


523

Lite bilder ifrån mitt hem, det tar sig!

522

Hemtentan har väckt gamla minnen ifrån skoltiden: Hur mycket jag avskyr uppsats/essäform på redovisning. Hur jag än börjar och vilket ämne det än är i, så blir det en jäkla krönika/insändare av hela kalaset. Nä.. Inte min kind of kaka.

Nu är det iaf bara en dag kvar tills mina tjejor kommer och hälsar på hos mig! Sambon åker hem för att slippa alla tjejbaciller som kommer ta över lägenheten. Stackarn. Nä nu ska denna författare krypa till kojs. Har pluggat ända in i natten. Fattar ni?!


RSS 2.0