Modig

De finns de som påstår att ödet är bortom vår kontroll. Att ödet inte tillhör oss. Men jag vet bättre. Vårt öde bor inom oss. Du måste vara modig nog för att inse det.

Disney ger visdom. Hejdå.


.

Just nu känner jag en stor längtan till augusti. Komma hem till det man litar på till 100 och börja om på nytt.


Ensambo

Då ser vi fram emot två veckors egentid i Göteborg. Min och Zeldas tur att ha lägenheten. Jobb och häng med arbetskamrater står på schemat. Mycket Liseberg men vad gör det?


Orm

Nytt för ögonen investerades när jag var i hemmaköping. Pilot-inspirerade bågar och linser. FYI.


2006

Heej 2006! Då Z-tv och lunarstorm var hett. NOSTALGIN.

Bråvalla festival -13

Ja... jag som inte skulle gå på Bråvalla. Men fick chansen att gå utan att bli ruinerad så.. YOLO. Lite bilder bjussar jag på också.
Uppiffade i onödan.
Syskon har man ju också. Mitt gick också på festivalen.

Eftersom mina rosa convärs dog i striden mot leran fick jag punga ut för ett par stövlar.

I väntan på order hittade vi en kompis
Man kan inte annat än att vara stolt över brors campnamn. ?
Hittade ny Jenniemusik i form av spöken.
Jobbet fotsätter att förfölja mig vart jag än går

Green daaaay
 

RSS 2.0