638

Nu är jag åter igen tillbaka i Söderköpings stad. Göteborgsveckan gick snabbt förbi. Dock plockade jag upp en förkylning på vägen men den ger sig nog snart. Strax ska jag gå till ögonmänniskorna, nu jävlar blir det pill i ögonen. Annars ska jag bara njuta av min semester. Lite grill, chill och pill. Ja... ni vet.

Minihästar


Jag dör.

636

Mamman och jag

Hemmaveckan är över. Men det var en fin vecka. Hann att träffa mycket saknat folk och familj. Kändes fint i Jenniekroppen. Nu ska jag spendera en vecka i Göteborg sen åker jag hem igen på semester. Men innan dess är det utbildning, jobb och kurdisk middagsträff med mina sociologitjejer. Fin vecka

YOLO

Första gången jag skriver YOLO. Oops nu andra. Men igår så kände jag för att leva ut det uttrycket. Tog med mig mina kumpaner för ett glas på stan för att "catch up". Vi hamnade på gamla, hederliga Hugge och tjöta som bara vi kvinnfolk kan. Timmarna flög förbi och helt plötsligt klubba vi som för 3 år sedan. Fick som vanligt en glimt av anledningarna till att man sluta med det, men som sagt, you only live once!


634

Det är lördag ännu en gång och jag ska sätta fart mot jobbet.

Imorgon ska jag städa och tvätta. Måndag jobbar jag och på tisdag åker jag hem!! Tralalalaaaa


633

Biljetten är bokad. På tisdag kommer jag hem! *happydance*

P.S. Skattepengarna har kommit också. Ojojojoj.

Syster

Visste ni det att jag har en sjukt snygg och talangful syster som bor i London för närvarande?

Regnbågsparaden 2013

Motionera min kamera och fotade Pride-paraden i Göteborg. Jag personligen blev upplyft av den och rörd av arbetet vissa lagt ner. Här får ni lite godbitar ur min foto- och synvinkel.

630

Ojoj. Här går det undan. Redan lördag igen och jag ska jobba. 1:e juni har det hunnit bli också. Jag tackade och sa farväl till maj 2013 med att träffa de fina sociologikamraterna. Oj vad vi saknat varandra. Vi utbölingar (jag och Fanny) tog oss vidare till Johanneberg och där fick jag känna på en gästvänlig miljö. Hade en trevlig kväll med prat, larv och allmänt skönt häng. Solat och tränat har jag också hunnit med.


RSS 2.0