98

Här sitter jag, med en kopp té och är lite sentimental. Tänker på detta att lämna ett liv för att börja ett nytt. För i Augusti gör jag just detta. Och jag tänker just på detta att lämna sina vänner. Kommer man tappa kontakten eller inte? Jag vet iallafall att jag inte kommer tappa något med åtminstånde två av denna skara. Och det är Jonna och Sophie. Mina närmaste vänner. Gud vad ni gör mitt liv så mycket roligare och mer värdefullt.

Jag och Jonna på glöggfest hos min faster 2008. Snygga frillan där vetni!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kärlek till dig min vän! släpper dig inte <3

2012-03-02 @ 09:32:33
Postat av: Jonna

Även om du skulle vilja så blir du inte av med mig så lätt ;)

Puss på dig, hoppas ni har de kul i götet i helgen :)

<3

2012-03-02 @ 19:53:59
URL: http://konk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0