Hej Simon

På begäran ifrån min trogne kamrat/läsare så ska jag slänga in några rader innan jag slänger mig i sängen. Som jag förövrigt delar med min Göteborgsambo. 

Imorgon har jag redan varit här en vecka. Känns som två dagar. Men det känns som en månad hemifrån. Eller det som skedde dagen innan jag åkte känns fruktansvärt avlägset. Under denna vecka har jag hunnit jobba, träffa Lisebergare (gamla, nygamla och nya), gått Göteborg runt, lagat matlådor, kollat på serier, ölat med kollegor, solat på balkongen och blivit bjuden på mat 3 gånger. Bra fint jobbat för en vecka, eller vad sägs Simon? 

Veckan som kommer består av 60% jobb och övrig tid är relativt oplanerad. Valborg imorgon. Förra året gick jag runt som ett asplöv och lagade 11 äckliga matlådor. Dagen efter var första dagen på Liseberg. Min Valborg 2014 ska bli lite mer intressant. Jag ska träffa Hanna (ex-Lisebergare) och jag vet ärligt talat inte vad vi ska göra. Men hon vet. Troligen. Jobba tors-sön. Blir 22 på fredag. Firar väl det när jag är ledig mån-ons. Ska köpa min klocka. 

Så ser det ut. Kommer hem måndag v.25. Skriv upp det och skvallra i hemstaden nu, Tiger. Aj miss jööö. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0