sånnadär stunder

Just idag har jag haft fruktansvärd ångest över mycket. Jag tror orsaken är att jag är sjuk och har sjukt mycket tid över. Jag vill bara att tiden ska flyga lite så jag får komma hem igen. Men problemen slutar inte där. "Vad ska jag göra med mitt liv"-frågan tränger sig på så fort jag inte har något annat att tänka på. Och sen kommer ytterst larviga problem som att jag på 5 dagar sett på en hel säsong Grey's anatomi (ja jag kan inte stava det på engelska) och jag har bara laddat ner två och en halv säsong. Tha fuck ska jag göra sen när jag inte jobbar? Jag har till och med tagit två extra pass på jobbet för att tiden ska flyga mer.

Nu känns det bättre. Men det känns som om jag bott här i en månad och inte 5 dagar. Nu vill jag att du Simon ( ja jag vet att du läser min blogg) ber till något som gör att tiden går fort. Din julklapp bara ligger här och gör ingen nytta. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0