Lyxa till det

Igår efter träningen så så kände jag för att lyxa lite för mig själv. Fixa naglar, smörja och bara njuta av att ha tränat. Tänkte ta tillfället i akt och visa vad just jag använder på min kropp. Jag är lite försiktig med att klafsa på mig massa kemikalier så jag använder mest naturliga produkter. Mest nu under vintern för då är min hud = Sahara öknen.

- Ansiktet: The Body Shops "Moringa Body Scrub" och efter Oriflames "Pure Nature Organic Blueberry and Lavender" med massa c-vitamin. Och man luktar blåbärsglass! + Försvarets är ett måste.

- Kroppen: Oriflame "Nature Olive and Bamboo" (Benen) och The Body Shop "Moringa Body Butter" (överkroppen)

- Naglar/tår: Just igår använde jag Depend "Nail Serum" och "Myr olja" och sen lackade jag med lite mörk gammalrosa.

Händer/fötter: Finns inget bättre än att smörja in nyfilade och nyfixade händer och fötter med lite Helosan. Jag tycker personligen att den luktar gott också!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0