539

Imorgon åker jag hem och jag åker hem med bra minnen i ryggan.

- Det första som hände var ett litet get-together hos Jonna med alla Oskars och Joel. Fick spontant en nattgäst.

- Såklart så har jag träffat mina fina väninnor Louise och Anna och hade det obligatoriska "mellan himmel och jord"-snacket. Fina julklappar fick jag också.

- Julfirandet höll i sig som tradition i tre dagar. Julafton, bio på juldagen och ytterligare ett firande på annandagen hos småkusinerna. Alltid en fin tid på året.

-Träffade Sophie och Lovisa. Vilken boost!

- Mitt firande fortsatte när på fredagen när Danne höll fest för mig. Kortlekar och Cromwells. En lyckad kväll

- Helgen innan nyår bestod av magont och bakfullerier. Bra uppladdning!

- Nyår firade jag med min soulmate Jonna och min man Oskar + gemensamma och ickegemensamma vänner. Ett lugnt och bra firande.

- Nyårsdagen åt jag och pappasidan middag. Mysbyxa var obligatoriskt.

- Igår hälsade jag på lilla Doris och fick äntligen äta Söderköpings Kinamat!

Nu sitter jag här o ska åka tillbaka till Göteborg. En bitterljuv känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0