39


Jag gillar små påminnelser som allt som är bra med livet. Vänner, händelser, familj.. ni vet. Och det ska jag ha mycket av i mitt egna hem senare. Sitter i detta nu och tittar över vilka människor/bilder jag vill ska ta över mina väggar/hyllor. De har en plats i mitt hjärta, och då ska de såklart ha en hedersplats hemma.

Hursomhaver. Denna vecka har jag mycket att stå i. Ska ringa sommarjobb, kommunen, af och högskola. Ska också att bero på de jag skrev överst, försöka planera in lite fotostunder med både katt, släkt och vänner. Jag SKA träffa Sophie, Jonna och Louise och jag SKA träna. Och i helgen blir det både partaj och mys. Fiiint!


Kommentarer
Postat av: Alice

Åh den där bilden ger mig välbehag! En mysig dag! Det är bra med sådana bilder, de påminner en om fiina tider och vänner!

2012-01-26 @ 17:00:08
URL: http://blomalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0