19


Herregudars. Alla borde vara lika duktiga som jag. Jag och en något tvingad Oskar har idag, fixat med inköps-/önskelista till oss själva och den fina lägenheten i Götet. Jag är ju en väldigt strukurerad och list-människa så detta är ju som julafton för mig. Vi har först skrivit enlista på vad vi har/kommer få ärva. Sen en lista, utifrån den första, vad vi önskar oss när vi fyller år, sen delat upp dessa ting mellan oss, så vi inte får dubbelt av något. Sen en lista på vad vi vill köpa själva (typ gardiner, köksbord, soffa osvosv). Till sist har jag gjort en lista över allt, som en checklista. Fiffigt (och något galet) va?! Tänk när vi akn bara stryka en sak efter en annan... längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0