545

Då var sista boken slutläst. Det är slut på sagan. Och jag är faktiskt på riktigt ledsen.

Sammanfattning av E.L James trilogi: en kvävande och helt beroendeframkallande kärlekshistoria som bara bara kungen av no feelings skulle kunna ogilla. Spännande rakt igenom och den drar in ens egna känslor i handlingen. När Ana hatar, hatar jag och när Christian älskar, älskar jag. Jag ger den toppbetyg även om jag personligen tyckte att slutet var lite småtråkigt. Men jag råder, nästan ber alla tjejer (och killar också för den delen, även om de blir lite smålustigt eftersom böckerna utspelar sig ur en tjejs perspektiv) att läsa dem. Ni kommer inte ångra er!

Jag skulle med lätthet sätta mig och läsa serien igen nu, men jag har studier att tänka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0