Give me three wishes

Om ni fick tre önskningar, vad skulle ni önska då? Eller om ni fick tre superkrafter, vilka ni skulle ni ta?

Jag önskar alltid att jag kunde trolla, och då menar jag inte att jag trollar fram ett mynt bakom örat-trolla, utan verkligen trolla. Trolla så man alltid hade fint, fixat hår. Att man hade mycket pengar. Ni vet. Sen skulle jag önska att alla som skadar djur på något sätt skulle bara, försvinna eller göra gott efter sig. Och då räknar jag med skövling av skog, överfiske, pälsindustrin etc. Och genom det så hjälper vi miljön. Fiffigt va? Och den sista är att släppa ut stackarn, som gav mig önskningarna (som anden i aladin) så att han skulle bli fri. Om inte det behövdes så skulle jag önska att det blev dödsstraff på miljöförstöring. Så..

Och superkrafter:

- Flyga
- Allt jag tog på skulle bli mitt. Alltså tänk, om man går i en klädaffär, och man ser ett par byxor eller vad man nu vill ha, och de kostar skjortan, så tar man bara på den. När man kommer hem så ligger det på sängen. Tänk va?
- Superstark

Döm mig inte för mina smått konstiga önskningar, men man måste få drömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0