8


Herregud vad jag måste älska mig själv och mitt utseende. Nja, ville väl mest visa mig utan något "spackel". Helt vanliga Jennie, med sina glasögon, sin favoritskjorta, något psykotisk blick, slarvigt uppsatt hår och helt utan smink. Eller.. nu ljög jag. Jag har försvarets på läpparna. Nedrans. Men anledningen till att jag skrev detta helt onödiga inlägg är väl för att jag förut hörde denna "Vacker utan spackel" förut. Och jag tycker det är en fin innebörd, då jag också tidigare i dag såg att en ny serie kommer snart om "Minimodeller". Och nu pratar vi mini. 5 åringar som rakar benen, sminkar sig, går på spabehandlingar, rubbet! Var försvinner barndomen? Jag skulle kunna skriva hur många A4 som helst om detta, men ska inte tråka ut er.

To sum up: Du är så vacker utan spackel.




Kommentarer
Postat av: Alice

Skulle vilja ha en "gilla-knapp" på blogginlägg :P

2012-01-02 @ 23:53:17
URL: http://blomalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0