1

Hej igen. Ville byta lite, nytt liksom. Nytt år, ny inställning och varför inte ny blogg? Den andra blev så... Nerkladdad? Än så länge ser den här precis ut som den andra, men ska ta itu med det när jag fängslat in Jonna och hon hjälper mig med alla tekniska problem.

För er som aldrig varit här så ska jag presentera mig själv. Jag heter Jennie och är inom 5 månader 20 år. Jag sitter just nu, som många andra, mellan två liv, två kapitel. Jag har spenderat hela mitt liv i Söderköping, gått i skolan, umgåtts med kompisar, haft tonårsproblem, gillat att fota ett löv, gör den svartvit och skrivit något som ska betyda något, haft en emoperiod, varit kär, bråkat med mina bästa vänner, blivit 18, gått ut på krogen, druckit mig redlös, haft ångest, pluggat varje kväll, tagit studenten, jobbat på sommaren, varit arbetslös och nu... är jag i detta skede. Jag ska till hösten flytta Göteborg med min kära Oskar för att plugga till florist. Hur det går kommer jag skriva här. Men denna blogg kommer innehålla mycket annat. Jag vill inte ha någon temablogg. Detta är en Jennieblogg. Hej och välkommen till Jenniebloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0