49


Tillåt mig att presentera min andra gråa katt, Simson. *fanfar*

Den här tjocka, sälliknande katten är en riktig hjärtekrossare. Han ska alltid sitta i allas knän och byter hela tiden. Och han har två personligheter. Ena dagen är han världens bästa katt, myser, pussas och bara är fin. Andra dagar vill han inte ens komma och hälsa på en när man kommer hem. Bitch. Dock tror alla mina vänner (inkl. jag) att om Simson skulle vara en människa så skulle han antaligen bete sig som... en blandning av Jonas Gardell och Ernst. Älskar blommor (att tugga på då) och är helt jobbig (snarkar, pratar). Vi kan dra slutsatsen att alla som kommer hit tror att vi har en homosexuell katt, då han också blev helt knasig/jätteledsen efter att Johan flyttade. Undrar vad dem gjorde...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0