10. Childhood


Här har vi en fin blandning av bilder på mig. Från bebis till student. Mest bilder ifrån 8-9an ser jag. Aja. Jag vet inte vad jag direkt ska säga om min barndom. Jag är glad över min barndom.

bebis - gula huset - plocka äpplen, päron, bär av olika slag i trädgården - mamma och pappa skiljdes - husbybacke - skönberga - spanien - leka häst - grusgropen - my little pony - turkiet - hejdå skönberga - hej berga - fin vänskap skapades - första kyssen - mycket läxor - fick uppleva typiska tjejproblem - alla hade sugmärken - klippte av mig håret - hejdå berga - jobba med gamla - hej nyströmska - ny klass - massa killar - ännu mera läxor - fester - bergabrudarmys - livskriser - london - 18 år - krogen - tatueringar - plugga - metaltown - skola skola - kreta - student och allt som hör där till - willys - återskapa band med vänner - now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0