533

Det är farligt att lyssna på party/peppa sönder/dö lite-musik när man gör en hemtenta. Tankar flyger till den tiden när man var en nyfödd artonåring och krogen var som en helt ny värld. Man var fjortis, lite slampig, visade lite hud och hånglade med en och annan kompis för man levde livet. Och jag saknar det inte. Dock saknar jag de minuterna när man stod på dansgolvet, man var något avdomnad lite här och man var redo att ta skjutsen hem. Men så kommer den här asbraiga/peppiga låten och man bara försvinner i något underbar och ljuvlig dimma. Man har askul. Man ger allt vad man har och alla sjunger med. Det saknar jag just nu. Nu tillbaka till hemtentan.
Lite minnesbilder ifrån 2010, då vi bodde på krogen.

Kommentarer
Postat av: Anna T

OH GOOOSH! Nu fick jag lite flashbacks :') puss på dig!

2012-12-07 @ 08:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0